Google Analytics

Google Analytics on mitmekülgne tarkvara teie veebipoe külastajate, turunduse ja müügi jälgimiseks. Selle abil saate väärtuslikku teavet külastajate ja klientide käitumise kohta.

Väärtuslik teave teie veebipoe arengute ja külastajate kohta

Google Analytics on veebilehtede külastajate jälgimiseks mõeldud tasuta programm, mille abil saate olulist teavet oma veebipoe külastajate tegevuse kohta lehel. Sama programmi abil saate jälgida ka oma Google AdWordsi kampaaniaid.

Väärtuslik teave külastajate kohta

Google Analyticsi abil saate teada, milliste otsisõnade abil ja millistelt lehtedelt on külastajad teie veebipoodi jõudnud. Saadud andmete abil on võimalik optimeerida veebilehe sisu ja suurendada külastajate arvu.

Veebipoe jälgimise teel täpne teave tulemuslikkust parandavatest teguritest

Veebipoe ostutehingud salvestuvad Google Analyticsisse ning selle aruannetest on näha, nt millist otsisõna kasutades on ostu teinud klient teie veebipoodi jõudnud või milline AdWordsi reklaam on kõige rohkem müüki toonud.

Google Analytics ja Google AdWords

AdWordsi kasutajatele annab Google Analytics olulist teavet kampaaniate kaudu toimuvast liiklusest ning sellest, milline kampaania on olnud kõige edukam. Google AdWordsi konto liitmine Google Analyticsiga on lihtne.

Veebipoe tõhustatud jälgimine

Veebipoe tõhustatud jälgimise abil saate täpsemat teavet veebipoe tegevuse kohta. Selle abil näete, mis toimub enne tegelikku ostutehingut. Veebipoe tõhustatud jälgimine annab teavet näiteks toodete vaatamise kordade ja toodete ostukorvi lisamise kohta ning pakub seega väärtuslikku teavet müügiahela arendamiseks.

Veebipoe tõhustatud jälgimise kaudu saab teavet ka tellimisahela eri etappide kohta. See võimaldab kergesti näha, millise tellimisetapi puhul on veel arenguruumi.

Tooteloendi tõhususe aruandest on näha toodete vaatamise korrad ning klikid tooteloendite kaupa. Selle abil saate ka võrrelda näiteks avalehe vaate tooteloendi tõhusust näiteks kategoorialoendi tooteloendiga.

Sisereklaamikampaaniate aruanne annab teavet veebipoes kuvatud ribareklaamide kohta. Aruandes esitatakse eri ribareklaamide kogutud klikid. See võimaldab vaadata, milline ribareklaam ja millises kohas kõige paremini toimib.

Lugege ka meie blogiartiklit:

Nõuandeid Enhanced Ecommerce'i kasutamiseks

Google Optimize'i tugi

Google Optimize on Google'i tööriist veebilehtede sisuvariantide testimiseks. Selle teenuse abil saate hõlpsasti luua sisust eri variatsioone ning testida nende efektiivsust teile sobivate kriteeriumite alusel – seda kõike ilma programmeerimisoskusteta.

Google Optimize'i tasuta paketi abil saate lihtsal moel luua sisust eri variante (A/B testimine, mitme muutuja testimine) brauseri laienduse abil otse soovitud lehele ja testida nende efektiivsust valitud kriteeriumide alusel.

Tasulise paketi Optimize 360 abil saate lisaks luua personaalseid kogemusi olemasolevatele Analyticsi sihtrühmadele.

Optimize'i saab integreerida otse Analyticsiga, misjuhul on kõik testandmed kasutatavad ka Analyticsi aruannetes.

Lisateavet teenuse kohta saate Google Optimize'i veebilehelt.

Võtke kasutusele Analyticsi laienduse seadetest

Saate ühendada veebipoe teenuse lihtsalt, lisades Google Optimize'i sisu tunnuse Google Analyticsi laienduse seadetesse.

Teenuse kasutamine nõuab lisaks Optimize'i kontole olemasolevat Google Analyticsi kontot.

Hinnad

Google Analyticsi teenus ja laiendus on tasuta teenused.

Saadavus

Laiendus on saadaval kõigile tasulistele MyCashflow' veebipoodide pakettidele.

Kasutuselevõtt

  1. Asutage MyCashflow' veebipood.
  2. Registreerige end Google Analyticsi kasutajaks.
  3. Otsige teenusest oma veebipoe analüütikaprofiili jälgimise tunnus.
  4. Aktiveerige Google Analyticsi laiendus ja lisage jälgimistunnus laienduse seadetesse.